Tervehdys kaikille lukijoille. Minulle koulujen alku on jonkin uuden alku myös omassa elämässäni. Koen jotenkin että nyt alkaa uusi vuosi uusi sivu elämässäni. Odotukset ja haaveet ovat nyt aluillaan tälle uudelle ajan jaksolle.

Raamattukurssin kuulumiset

Kulunut kesä on ollut täynnä haasteita ja myös lepoa. Kesä kuu kului Bcc- raamattukurssin kanssa hyvinkin tiiviisti. Oli mahtava nähdä miten Jumalan sana sai antaa pohjaa ja muuttaa oppilaiden elämiä. Itsekin sain uutta ilmestystä, ja siksi rakastan raamatun opiskelua koska sana antaa aina uutta ja tuoretta ilmestystä Jumalasta ja Hänen hyvyydestään.

IMG_1698-normal.jpg

Raamattu kurssi loppui kesäkuussa ja saimme nähdä nauruhermoja kutkuttelevan näytelmän joka pohjautui Esterin kirjaan. Joka vuosi oppilaat tekevät samasta kirjasta näytelmän, mutta joka kerta se on erilainen =)

Leirillä

Kolmen kuukauden puristuksen jälkeen olin jo kaivannut lepoa mutta uusi haaste odotti vain oven takana. olin sitoutunut olemaan mukana lasten leirillä tänäkin vuonna. Leirillä oli rento ja mukava tunnelama. Ja tänä vuonna en uskaltanut ottaa opetusvastuuta, mutta olin mukana apu opena ja monessa muussa mukana.  Lapset tykkäsivät paljon vesi leikeistä =) ja leirin päätös seikkailun lopuksi saivat lapset kastella aikuiset vesi ilma palloilla.  Leirin teema oli uskovan varustus, joten olimme varustautuneet kivin miekoin ja kypärin kullakin vain osa varustuksesta.

leirikuva-normal.jpg

Lomailua lasten kanssa

Leirin jälkeen suuntasimme kohti etelää lomalle. Minä menin vanhemmilleni Ilkan jäädessä auttamaan vanhinta sisartaan remontissa. Kävimme lasten serkkujen kanssa piknikillä puistossa.  Kävimme myös Helsingissä Sea Lifessa johon Jumala järkkäsi rahat. Samalla matkalla kävimme koluamassa linnanmäen kaikki ilmaislaitteet. Oli ihan hauskaa eikä reissu tullut kauhean kalliiksi kun olimme varustautuneita omin eväin.

IMG_1788-normal.jpg

Staff päivät

En ole kahteen vuoteen käynyt henkilökunta päivillä ja tämä on harmittanut minua suuresti. Tänä vuonna asiat järjestyvät mii että pääsin yksin matkaan kun Ilkka jäi töihin ja lapset odottamaan koulun alkua. Päivät olivat minulle syvä hoitoa ja huomasin päivien jälkeen että uskallan taas unelmoida joka on ollut minulle aika vaikeaa omien haavojeni takia. Päivillä sain virkistyä henkisesti että henkisesti. Oli myös ihan tavat kaikkia tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin.

Tulevat näkymät

Olen taas mukana Nooan arkki kerhossa jota vapaaseurakunta pitää. Aion myös olla apuna niin paljon kun voin syysakussa alkavassa opetuslapseus koulussa. Olen iltapäivät kotosalla ottamassa lapset vastaan ja auttamassa läksyissä jonka olen kokenut nyt olevan tärkeää heille.

Rukous ja kiitos aiheita

Tulevat kerhokerrat luovuutta ja ideoita opetus aiheeksi

Tulevassa opetuslapseus koulussa ei ole vielä tarpeekisi henkilökuntaa

Kiitos ihanasta ja loppujen lopuksi lämpimästä kesästä

Kiitos Jumalan huolenpidosta ja ihanista yllätyksistä