Tämä laulu soi pääsäni eilisen päivän. ja tälläine teksti tuli mieleeni joten ajattelin jakaa ajatuksiani.

On mulla ilo, ilo ilo sydämessäin

Missä? Sydämessäin

Missä? Sydämessäin

Missä? Sydämessäin

On mulla ilo, ilo ilo sydämessäin

sen Jeesukselta sain

Oon onnellinen

Oon onnellinen kun kohdata sain Hyvän Paimenen

Oon onnellinen

Niin onnellinen on sydämessäin ilo Jeesuksen.

 

Nykypäivän tredi on, etsi omaa onnea, vaikka muidenkin kustannuksella. Avioerot ovat huipussaan koska ei koeta enää onnelliseksi. on firmoja jotka mainostavat takuu varmaa puolison pettämistä ilman kiinni jäämisen riskiä. Minunkin sähköpostiin on moisia maileja tullut ja menneet pikana roskakoriin.

Mikä tekee ihmisen todella onnelliseksi? No minulla se on Jeesus ja suhde häneen. Jeesus tyydyttää ainoastaan syvimmän rakastetuksi tulemisen tarpeeni. Koen toki tulevani rakastetuksi mieheni taholta, mutta se ei ole mitään verrattuna Jeesuksen rakkauteen. häneltä saan voimaa itsekin rakastaa ja antaa anteeksi kun on vaikeaa.

 

Fil 4: 19. Mutta minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa.

Uskon että tämä lupaus koskee KAIKKIA tarpeita niin fyysisiä, emotionaalisia ja hengellisiäkin.

Jeesus tuli että hän voisi olla kaikessa ykkönen elämässämme.  Silloin kun suhteemme Jeesuksen on kunnossa voimme olla onnellisia vaikka ympärillä myrskyäisi.

(On mulla Rauha/ Rakkaus sydämmessäin)