Tervehdys!

Aika on kulunut taas kuin siivillä ja paljon on kerinnyt tapahtumaan. Uusia  uutisia ei Kings Kid’sien tiimoilta muuta kun että kävimme Siilinjärvellä asti että pääsimme Kuopiossa järjestettyyn startti seminaariin jossa näky sai vahvistua. Huvittavinta oli viimeisenä iltapäivänä se että minulle kerrottiin että Kinkkariden näky on olla sillanrakentajia joka itselläni jo oli.
Ilkka kävi taksin kuljettaja kursin ja odottelee nyt töihin pääsyä. Töitä tarvitaankin kipeästi useiden velkojemme vuoksi.

Olen saanut aloittaa tukemaan ystävääni jolla on 5 lasta ja evankelistan kutsu. Vapautan hänet aina kerran viikossa menemällä hoitaman hänen ihania lapsiaan.  Olen saanut myös heidän kansaan saanut harjoitella mitä olisi pitää Kings Kids kerhoa. Olemme ylistäneet ja harjoitellet tanssiakin yhdessä.


Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. Joh 15:26
Sain viime viikolla olla tulkkaamassa viikon opetusta. Viikon aihe oli Pyhä Henki ja sain paljon uutta niin opetuksesta kun Jumalaltakin. Pyhä Henki oli läsnä selkeästi oppitunnilla. Erään oppitunnin lopuksi otimme aikaa, miettiä Henki meille tahtoisi antaa. Koin että Jumala sanoi minulle:” Tahdon antaa sinulle valtameren.” Ajatus tipahti sydämelleni wau.  Jumala jatkoi: ”Tule seikkalemaan sukella syvemmälle. Vaikka merenpinnalla olisi myrsky niin pohjassa on aina tyyntä. Sukella syvemmälle. ”

Lasten suusta
Vietin Simon kanssa sunnuntai aamuna “hiljaista hetkeä” ja kuuntelimme yhdessä musiikkia ja musiikin loputtua Simo sanoi:” Jeesus sanoi minulle että olen tervetullut hänen valtakuntaan.” =) Jumala puhuu lapsille, ja voi puhua sinullekin jos otat aikaa kuunnella. 

Rukous aiheet
- Ilkka saisi töitä
- Kings Kid’s: ejen alkaminen

Kiitos:
-että Ilkka sai rikoutuneen mootorinkin kuntoon
-terveydestä