Aamulla kun rukoilin ja vietin pitkästä aikaa Jumalan kanssa pyysin häneltä: Puhu minulle. Koin kehotusta lukea päivän sanan. menin uskonkirja.net sivuille ja luin:Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".Mark. 9:23

Tarinan tunsinkin ennestään joten tiesin että kyseessä oli kohtaaminen jossa Jeesus kohtasi miehen joka oli pyytänyt apua opetuslapsilta että he parantaisivat hänen poikasa. Koska poika ei ollut parantunut mies epätoivoissaan pyytää Jeesusta: auta jos siä jotakin voit.  Ja Jeesus vastaa tämän lauseen ja mies siihen hädissään: Minä uskon auta minua epä uskossani. 

Jo aiemmin minua on puhutellut tämä kun olen miettinyt että olen usein kun tuo mies pyysän Jeesukselta jos hän voi minua auttaa ja kutitenkin HÄN VOI.  Tämä sana rohkaisi luottamaan että Jumala voi avata ovet jos hän tahtoo. Olin tilanteessa jossa itse koin etten pysty mitään saamaan aikaiseksi mutta Jmala tahtoi vahistaa minu sanallaan että hän voi auttaa jos minä uskon.

 Olkoon tilanteesi miten mahdotan tahansa niin Jumala voi sinua auttaa. Ja jos sinun on vaikea uskoa pyydä apua epä uskoosi ja pyysä muilata uskovilta rukous apua rohkeasti.