Hei ja hyvää uutta kaikille!

Ensimmäiset viikot Virossa ovat hujahtaneet vauhdilla.  Vuoden loppuun ollaan Virossa.  Ja sitten suuntana Latvia kahdenviikon reissun ajaksi  ja sitten takaisin Tallinnaan. Alku on ollut haastava ja paljon uutta on tapahtunut .  Minä olen pää asiallisesti lasten kanssa ja teen ruokaa tiimille kun tulevat kotiin saavat lämpimän ruuan.

Ilkka ja pojat ovat auttaneet paikallisen Kristillisen kahvilan  remontoinnissa. Kahvila on uusi ja paikka pitää saada kuntoon ennen avaamista.  Tytöt ovat auttaneet ruokapankissa ja ommellet kahvilan kattoverhoilua.

Olemme käyneet kerran evankelioimassa , joka oli aika mielenkiintoista ja innolla odotan uudenvuoden tempausta jossa koko yö rukoillaan ylistetään ja evankelioidaan.

Lasten kanssa ollan tutustu lähi puistoihin ja Roosa laikki Tallinalaisen pojan kaa kun olin rohkaisut häntä sanomaa: Mängi minunga= leiki minun kanssa.  Itse olen oppinut hyödyllisen lauseen Ma en räägise  eesti keel = en puhu eestiä.  Olen huomannut että ymmärrän yksi kolmasosan mitä ihmiset puhuu ja loput on ihan hassun kuulosta.

 

Paikallinen urheilu puisto vänkine laitteineen on kiva.

 

Rukous aiheet:

- Uudenvuoden tapahtuma että moni tulisi uskoon

- Raha tilanteemme ja Latvian matka

1Aik 16:34  Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.