Hei täältä Latviasta.

Monen eri syyn vuoksi saavuimme Latviaan vasta eilen ja olemme täällä vain 10 päivää. Keskus vaikuttaa mukavalta ja viileältä. Minulla on jalassa kahdet villa sukat ja tarvitsisin kaksi villa paitaa. Lapset tosin näyttävän pärjäävän normi vaatteilla ja ovat innoissaan uudesta leikki huoneestaan. Täällä on iso leikki huone vain lapsille.

Kolmannen murron jälkeen punaiseen autoon menetimme etu ikkunan ja Ilkan työkalut. Nyt ikkuna on vaihdettu uuteen.

Tämä ja esimerkiksi minun sairastelu on rasittanut aktiotamme, joten tarvitsemme esirukouksia todella paljon.

 Olemme puuhailleet paljon kaikenlaista käyneet pitämässä Nuorten iltoja ja evankelioitu paljon.  Tiimi on myös auttanut Soppa keittiössä kodittomien ruokailussa ja ruoka pankissa.

Minä olen ollut osittain lasten kanssa mutta myös tiimin kanssa. Viimeisen viikon olin mahataudissa. Tosin vain yhtenä päivänä oli ripulia, mutta kaksi ekaa päivää mahakipu oli niin kova, etten jaksanut muuta kuin maata.

Jumala on myös nostanut minua. Pari viikkoa sitten olin kovan väsymyksen vallassa, en tiedä miksi, mutta olin kolme päivää todella väsynyt vaikka nukuin hyvin. Kolmannen päivän aamuna koin että minun tulisi avata päivän sana ja siellä oli PS 30:3 Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.

Koko päivän julistin tätä sanaa ja luotin että Jumala parantaa minut tästä väsymyksestä. Seuraavina päivinä oli kiireistä enkä edes nukkunut kunnolla mutta väsymys oli kokonaan poissa.

Tuleva aika Latviassa tulee olemaan kiireinen, oppilaille mutta uskon sen kasvattavan heidän luonnettaan ja auttavan heitä kasvamaan myös hengellisesti.

  

Rukous aiheet:

-  Cecilian terveys ( hänellä on ollut haasteita terveyden kanssa)

-  Tiimin rahatilanne ( vielä uupuu vähän rahaa joiltakin tiimin jäseniltä)

- tuleva aika täällä Latviassa