Hei       
 
Niin paljon on tapahtunut nyt sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin etten tiedä mistä aloittaisin. Olimme ”lomalla” etelässä sukuloimassa ja Ilkka oli töissä erään kotipaikkalaisen talon korjaus operaatiossa

Viime viikolla oli Kansalliset henkilökuntapäivät ja se oli haastavaa ja hauskaa samalla. Tavatta ihmisiä jotka tekevät samaa kuin minä eri kohteissa ja se oli myös innoittavaa koska Jumalan Pyhä Henki toimi ja muutti minussakin asioita. Esimerkiksi tulin päiville uupuneena ja väsyneenä ja sain täyttyä ilolla ja uudella voimalla. Ja Jumala sai puhutella minua siitä; ettei minun tarvitse työtä tekemällä ansaita hänen huolen pitoaan minusta. Koska olen väärällä tavalla yrittänyt ansaita Jumalan huolenpitoa tekemällä ja uurastamalla yli voimavarojenkin.

  

Nyt Kun meillä on henkilö kunnan koulutus päivät, alan olla innoissani tulevasta koulusta ja kun näen sen tavoitteen johon pyrimme kouluna, olen innoissani enemmän ja enemmän.

 Rukous aiheet:

  - tuleva koulu ja oppilaat

- Käytännön asioiden järjestely