Hei kaikille. Vuosi on alkanut minulla aika raskaasti. Olen kokenut joutuneeni juurihoitoon omassa elämässä. Olen kokenut hyvällä tavalla sen kun Jumala on saanut näyttää sydämeni likaisia komeroita ja itse olen joutunut laittamaan asiat kuntoon. Olen ollut myös ahdistunut ja taistellut paljon musertavia ajatuksia vastaan. Voimakkain taistelu on ollut juuri kutsuni kohdalla tehdä lapsi työtä. Olen kokenut selkeää toivottomuutta ja kykenemättömyyttä itsessäni. Kaikkien taistelun ja mylläkän keskellä olen silti saanut katsoa Jeesukseen ja siihen kuinka hän minut näkee. Ei ole väliä kuinka kurjaksi koen oloni, olen hänen.

 

Aika on myös ollut rauhallista joten olen saanut keskittyä Johanneksen evankeliumin tutkimiseen ja se onkin ollut erittäin antoisaa. Vaikka olenkin toivottaman hidas, on ihana huomata miten sanatutkiminen saa minut innostumaan lisää ja lisää.

 

Keskiviikon kerho alkukin oli itselle vaikea kun koin että itse olen ihan tyhjä ja ideoita ei vaan ole ensimmäiselle kerholle yhtään. Tajusin myös koska minulla on joka toinen kerho kerta on se puolet kerhosta joten minun kerho kertani määrittää paljon onko kerhoon kiva tulla.

Nyt meillä on projektina tehdä keppinuket pääsiäis- näytelmään ja tehdä näytelmä niillä pääsiäiseksi.

 

Simon koulun käynnistä olen nyt saanut huolia kun minulle selvisi että hän oli jättänyt läksykirjat kouluun ja valehteli minulle ettei läksyjä tullut. Tätä tapahtui aika kauan koska luotin pojan sanaan ja myös siihen että jos nyt läksyjä ei ole tehnyt kouluta asiaan puututtaisiin heti. Toivon että saan pojan taas innostumaan läksynteosta ja ymmärtämään miten tärkeätä on opiskella. Toivon myös että voisin kannustaa häntä sitä kutsua kohti joka hänellä jo on sydämessään ja kehittämään niitä lahjoja joita Jumala on hänelle antanut.

 

Rukous aiheet

  • Jumalan syvempi kohtaaminen
  • Uudet ideat ja opetusaiheet kerhoon
  • Simon koulun käynti