Hei Heinäkuulta

On ollut ihanaa ja siunattua viettää kesää Rovaniemellä, vaikka innolla odottelenkin matkaamme etelään ”lomille”. Loma matkastamme tuleekin hieman erilainen kuin suunnittelin alun perin koska, matkaan kuuluu yhdet hautajaiset. Pappani poistui tästä ajasta juuri kun oli päässyt sairaalan kuntoutuksesta kotiin.

Kuluneeseen aikaan on kuulunut paljon hyvää Jumala on ihmeellisellä tavalla auttanut minua Korealaisten kansaa vaikka itse olen kokenut riittämättömyyttä tähän tehtävään.  Ja Korealaisen tiimin esitykset ovat siunanneet minua kun olemme käyneet  vanhusten kohtaamispaikassa ja olen saanut nähdä miten paljon iloa he ovat vanhuksille tuoneet.

 

 

Olen erittäin kiitollinen siitä että Ilkka on hoitanut lapsia kun minä olen saanut palvella tiimin tulkkina ja oppaana. Ja olen iloinen siitä että itsellenikin on jäänyt runsaasti aikaa olla lasten kanssa kaiken tämän keskellä. Kiitollinen olen myös siitä että ainakin toistaiseksi asumien tässä talossa voi jatkua.

 

Rukous aiheet:

- viisautta miten viettää loppu kesä