Eräänä aamuna Roosa 4v. aloitta jutelunsa mulle näin: "Äiti Jeesus sano mulle et oon kaunis ja ihana. Äiti Haluuko Jeesus jutella lapsille? "Vastaan et:" joo tottkai Jeesus tahtoo jutella sulle  ja jos tehtäis sit tänä aamuna et kaiki menee omaan hiljaiseen paikaa ja kuuntelee mitä Jeesu tahtoo sanoa meille. "Roosa " Joo" Tyttö poisttuu vähäksi aikaa kun minä syön aamupalaani vielä. Tyttö palaa hymyilen ja sanoo:" Jeesus on ihan se on mun paras kaveri." Kysyn:" no mitä Jeesus sano sulle?" Roosa:" Jeesus sano et se rakastaa mu tosi paljon."

Tänään Simo kysyi: "voiko Jeesusta rakastaa?" Vasta.: "Joo minä rakastan Jeesusta" Simo: "minäkin rakastan Jeesusta".

=) Tää on niitä ihania hetkiä jolloin on kiva tietää et se siemen jonka oon kylväny on itäny siellä sydämmessä. Jos mitä niin kannattaa kylvää uskoa ja raamatun sanaa lapsiin niinpaljon kun vaan pystyy ja itsekin elää uskoa todeksi rukoilla kun on sairaaana jne.