Hei Syskuulta !

 

Uusi koulu on alkanut ja jo neljäs viikko on meneillään. Alku on ollut haastavaa ja kiireistä. Meillä on 10 oppilasta joita 6 on suomalaista joista yksi on suomen-ruotsalainen.  Ja sitten on yksi ex-muxlimi Egyptistä, kaksi oppilasta Camerunista ja yksi Ginea-Pissausta. Joten meillä on erittäin kansainvälinen ja monikielinen oppilas ryhmä.

 

Lapset ovat ottaneet uudet oppilaat ilolla vastaan ja ovat iloissaan näistä uusista ihmisistä elämässään. He ovat myös aloittaneet seurakunnan kerhossa kaksi kertaa viikossa ja se on ollut mukavaa.

 

Tänä vuonna olemme ottaneet erilaisia vastuita, Ilkka vastaa työpalveluista ja minä olen mukana tunneilla joka toinen viikko ja Ilkka joka toinen viikko. Tämä uusi järjestely tuntuu ainakin tällä hetkellä hyvältä. Olen edelleen keittiö vastaava mutta kaupassa käy joku muu, ja ruuanteko on kullakin henkilökunnan jäsenellä kerran viikossa.

Viimeviikon tulkkasin opetusta ja tykkäsin siitä kovasti ja olin iloinen saamastani hyvästä palautteesta. Vaikka olenkin sitä mieltä; etten ole läheskään niin hyvä kun haluaisin olla.

 

Viime viikon aikana kun aiheena oli identiteetti Kristuksessa, oli ihan kokea jälleen Jumalan muuttavaa voimaa omassa elämässä. Koin miten sain taas vahvistusta sille miten arvokas olen Jumalan silmissä. Ja miten hän arvostaa jokaista yhtä paljon. Ja miten voin hänen eteen viedä kaikki kipuni ja loukkaukset jota olen kokenut ja hän nostaa ja hoitaa.

 

2 Kor 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.