Helmikuussa Rovaniemellä vieraili Filippiläis tiimi tuoden tuulahduksen omasta kulttuuristaan. Tiimi esiintyi seurakunnassa ja kouluilla.  Pyysin tiimiä vierailemaan kerhossanikin.  Tiimi kävikin kerhossa, itse valitettavasti sairastuin ja en itse päässyt paikalle. Sain kuitenkin seurata tiimin esitystä nuorten illassa ja se oli vaikuttava. Tiimi esitti kansallistansseja ja jakoivat samalla mitä Jumala oli heidän elämässään tehnyt.

Talvi2013%20044-normal.jpg

 

Muuten kuukausi on mennyt sanan tutkimisessa ja sairastellessa. Yksi viikko meni aivan sängynpohjalla kovan kuumeen takia. Myös molemmat lapset olivat kuumeessa vuoron perään mutta vain yhdenpäivän.

Olen saanut yllättäviä yö vieraita kun Ilkan sisko oli matkalla pohjoiseen ja tarvitsivat yö paikan yhdeksi

yöksi. Oli mukava nähdä Ilkan siskoa joka on myös minun hyvä ystäväni opiskeluajoiltani.

Talvi2013%20009-normal.jpg

 

Simon läksyn teko on nyt enemmän valvottua. Simolla on nyt läksyvihko joka kulkee mukana johon opettaja merkitsee läksyt ja näin tiedän mitä läksyksi tuli. Lukeminen on Simolle edelleen haastavaa ja eikä niitä mieli läksyjä.

 

Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

Joh 10:27 

 

Rukous aiheet

  • taloudellinen tilanne
  • tuleva hiihtoloma