Hei Pitkästä aikaa.DSCF1443-normal.jpg

Minulla on ollut erityisen vaikeaa kirjoittaa tätä viimeisintä kirjettä… on tullut kiireitä ja ajatuksia ette enää ole järkeä kirjotta, mutta nyt tajusin et tarvitsen edelleen rukous tukea työhöni vaikka Ilkka onkin siirtynyt ”maaliseen” työhön. 

Kuluneena aikana on tapahtunut paljon kaiken laista Opetuslapseus koululaiset ovat olleet Tansaniassa ja Malawissa. Molemmat lapset ovat täyttäneet vuosia Simo 7v. ja Roosa 5v.                                                      Olen edelleen kerran viikkoon hoitanut ystäväni 5 suloista lasta vapauttaen häntä toteuttamaan omaa kutsuaan.DSCF1452-normal.jpg

Jumala on myös avannut minulle mahdollisuuden ainakin kerran kuussa pitämään Kings Kid’s Kertaa Rovaniemen Vapaa seurakunnalla. Odotan jännittyneenä mitä on edessä, mutta uskon että Jumalalla on suuria suunnitelmia.

Sunnuntaina olin vastuussa Perhe Jumalan palveluksesta joka oli lähetystyöaiheinen. Se meni hyvin esiinnyin Onerva Kurrena.

Tarvitsen myös taloudellista tukea koska työskentelen täysin vapaaehtois pohjalla Jumalanvaltakunnan työssä. Jos tahdot tukea minua ota yhteyttä.

DSCF1475-normal.jpg

Kiitos aiheet:

Kiitos uusita mahdollisuuksista palvella eri seurakunnissa

Ilkan työstä

 

Rukous pyynnöt:

Viisautta alkavaan kerhotyöhön

Perheellemme oma koti!!!