Terve!

Kuva0765-normal.jpg

Kevät näyttää jälleen tulevan. Ja olemme saaneet nauttia siitä.

Olen saanut  pitää jo kaksi ”Kings Kid’s” painotteista kerhoa Rovaniemen vapaaseurakunnassa. Kerhoihin on osallistunut noin kuusilasta molemmilla kerroilla ja meillä on ollut hauskaa.

Olen myös opettanut nyt käynnissä olevassa raamattu kurssillamme (BCC). Johanneksen evankeliumista. ja Tiituksen kirjeestä.

Opettamine on ollut ihanaa ja haastavaa. Varsinkin opetuksen valmistaminen kolmessa viikossa on haastanut minua positiivisella tavalla.

Jumala on haastanut jättämään vaikeuksien pohtimisen ja kannustanut menemään eteenpäin.

 

Olen saanut edelleen jatkaa ystäväni 5 lapsen hoitamista. Joista kaksi toiseksi nuorinta tässä yksi karta tunnustivat että he rakastavansa minua. Joka johti minut hämmentyneeseen olo tilaan ja lämmitti mieltä. olemme kuulemma samaa perhettä =) 

Rukous aiheet:

- Kesän suunnitelmat , niihin johdatusta

- perheellemme uusi koti

- Ilkan unelmat uusi työ/yritys toimita

 

Talous haaste

Teen työtä täysin uskon varassa Jumalan valtakunnan hyväksi. Ja haluaisin haastaa sinua olemaan mukana työssäni taloudellisesti tukien.  Tavoitteeni olisi saada 100 tukijaa jotka tukisivat 5e kuussa säännöllisesti. Näin saisin kuluni katetuksi. Jos haluat olla yksi tuki renkaastani ilmoitathan minulle.

Missionuorten tilinr.

FI16 8000 1670 3434 83 viite4239

Rahankeräysluvan tunnus: 2020/2011/627