Näin se vierähti loppuun aktiiokin. Tällä hetkelle  tiimi on kiertelemässä oppilaitten koitikaupunkeja. Itse olen lasten kassa vnahemillani lataamassa akkuaja. Päädyimme tähän ratkaisuun koska pitkät automatkat olisivat olet lapsille liikaa.  

Viimeinen viiko oli hyvin rankka vaikka emme tehneet juuri lainkaan ministryä. Minä jouduin useammin kuin kerran odotaaman tunteja sairaalassa yhden oppilas tytön kanssa. Ja tuntui kun ympärillä olisi myrskynnyt. Mutta kaiken sen vaikeuden keskelle Jumala osoitti olevansa myrsykksä minun kanssa.   Oppilaamme joutui 12 päivän antiobiootti kuurille. Tämä antibiootti oli lihakseen pistettävä. Joten hänen piti käydä sairaalassa jokapäivä. Sairasvakuutus loppui kesken hoitoa ja tytötöllä ei  olisi ollut varaa maksaa hoitoja itse. Viimeisenä päivänä jolloin minä pääsin mukaan lääkäri kertoi että ovat sairaalassa hoitaneet asian niin että hän pässe hoitoon hätätapaus potilaana ilmaiseksi hoidon loppuun asti. Minulle on ihan sama mitä muut sanoo mutta minulle se oli Jumala joka käänsi hoitohenkilökunnan sydämet tämän tytön puoleen. GO GOD.

Nyt lomalla ollan vietetty Simon 6-v syttäreitä ja lepäilty.